Ens ha deixat, sense saber-ho 'la vergonya', 'la decència', 'la virtut, la humiltat, i la honorabilitat -dos vegades-’.
I com que anem cap al dia de les ànimes ... preguem un pensament, per les ànimes en pena. Les ànimes dels nostres ancestres, que es revoliquen al seu etern descans, de saber el que aquí dalt passa. Amen!
Fa una volteta
