Mostrando entradas con la etiqueta processó cívica. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta processó cívica. Mostrar todas las entradas

sábado, 24 de octubre de 2009

Processó civil-manifestació: Per les víctimes de la corrupció. Dissabte 31 d'Octubre a les 18:00 hores a València. Plç. Sant Agustí.

Els valencians estem de dol!
Ens ha deixat, sense saber-ho 'la vergonya', 'la decència', 'la virtut, la humiltat, i la honorabilitat -dos vegades-’.
I com que anem cap al dia de les ànimes ... preguem un pensament, per les ànimes en pena. Les ànimes dels nostres ancestres, que es revoliquen al seu etern descans, de saber el que aquí dalt passa. Amen!

Fa una volteta per València el dissabte que vé?












València OBERTA!