sábado, 10 de agosto de 2013

La meua contribució per la transparència i contra la corrupció. (donacions)

Estimat company, 
Estimada companya,    
El PP ha posat la Comunitat Valenciana com a líder en corrupció. Són múltiples els casos de corrupció des de les institucions governades pel PP a la nostra Comunitat:
Gurtel, Blasco, Terra Mítica, Ivex, Brugal o Emarsa per citar-ne sols alguns exemples.   I front a eixa situació, la resposta del PSPV sempre ha estat denunciar la corrupció. Des de fa molts anys, hem mantingut la mateixa posició de tolerància zero davant la corrupció. Els ciutadans han de saber que en el PSPV sempre hem lluitat contra la corrupció: som l’únic partit personat en totes les causes obertes en la Comunitat.   Però ara volem donar un pas més. I per això ara demanem la col·laboració de la ciutadania. Perquè este problema és de tots, ens afecta a tots i entre tots l’hem d’aturar. El PSPV obri un espai perquè els ciutadans ens ajuden a seguir combatent davant els jutjats la corrupció.   Presentem el primer Web transparent de donacions d’un partit polític a la Comunitat Valenciana. A partir d’avui, qualsevol ciutadà i a través de l’enllaç en la Web del PSPV, http://socialistesvalencians.org/donaciones/infodonaciones.html podrà realitzar qualsevol aportació econòmica que ens ajudarà a continuar defensant els interessos de tots els valencians i netejar el nom de la Comunitat.   Així mateix hem posat en youtube un vídeo explicatiu de la campanya al qual t’animem igualment a que el veges i el difongues. L’enllaç és: http://www.youtube.com/watch?v=a2WmIU_-K3Y   Esperem que ens ajudes a difondre este Web entre tots els militants i simpatitzants de la teua agrupació.
 


Estimado compañero,
Estimada compañera,
 El PP ha puesto a la Comunitat Valenciana como líder en corrupción. Son múltiples los casos de corrupción desde las instituciones gobernadas por el PP en nuestra Comunitat: Gurtel, Blasco, Terra Mítica, Ivex, Brugal o Emarsa por citar solo algunos ejemplos.
Y frente a esta situación, la respuesta del PSPV siempre ha sido denunciar la corrupción. Desde hace muchos años, hemos mantenido la misma posición de tolerancia cero frente a la corrupción. Los ciudadanos deben saber que en el PSPV siempre hemos luchado contra la corrupción: somos el único partido personado en todas las causas abiertas en la Comunitat.
Pero ahora queremos dar un paso más. Y por eso ahora pedimos la colaboración de la ciudadanía. Porque este problema es de todos, nos afecta a todos y entre todos debemos pararlo. El PSPV abre una ventana para que los ciudadanos nos ayuden a seguir combatiendo ante los juzgados la corrupción.
Presentamos la primera Web transparente de donaciones de un partido político en la Comunitat Valenciana. A partir de hoy mismo, cualquier ciudadano y a través del enlace en la Web del PSPV, http://socialistesvalencians.org/donaciones/infodonaciones.html podrá realizar cualquier aportación económica que nos ayudará a seguir defendiendo los intereses de todos los valencianos y limpiar el nombre de la Comunitat.
Asimismo hemos puesto en youtube un video explicativo de la campaña al cual te animamos igualmente a que lo veas y lo difundas. El enlace es:
Esperamos que nos ayudes a difundir esta Web entre todos los militantes y simpatizantes de tu agrupación.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se permiten solo aquellos comentarios que no sean ofensivos en su forma o su contenido, debiendo ser expresados en cualquier caso, con respeto a las personas e instituciones.