martes, 11 de febrero de 2014

TONI GASPAR i XIMO PUIG, CANDIDATS a les PRIMÀRIES del PSPV-PSOE

Una vegada tancat el termini de presentació d’avals la Comissió Nacional de Garanties Electorals informa que els candidats a participar a la primàries obertes del PSPV-PSOE són Toni Gaspar i Ximo Puig, que han comptat amb un suport, respectivament, d’un 15,3 % i un 20 % dels avals. 

A partir d'este moment, s’obri el termini per a la presentació de recursos contra la proclamació dels candidats. Posteriorment començarà la inscripció en el cens electoral per a poder participar en les primàries obertes del PSPV per als comicis del pròxim 9 de març. 
D'este cens podran formar part tots els afiliats i afiliades del PSPV, els integrants de Joventuts Socialistes del País Valencià; i els ciutadans majors de 16 anys que així ho desitgen*
Els requisits per participar en estos comicis són*: estar empadronat en algun municipi de la Comunitat Valenciana, ser major de 16 anys, la signatura d’una declaració de principis socialistes, així com el pagament de 2€ que estaran destinats únicament a sufragar les despeses del procés electoral. 

Tots aquells que ho desitgen, podran inscriure’s en el cens a través de la pàgina web del partit, així com en totes les agrupacions socialistes de la Comunitat. 

La voluntat del PSPV és que els ciutadans participen en un procés de primàries transparent, imparcial i amb igualtat d’oportunitats entre tots els candidats. 

El proper 1 de març es tancarà el termini d’inscripció i serà quan s'inicie oficialment la campanya electoral que durarà fins al 8 de març. Serà una setmana en què els candidats tindran l’oportunitat de fer veure als valencians i valencianes que els socialistes volem i podem liderar l’alternança i el canvi de govern que necessita esta Comunitat, així com consolidar un procés de regeneració democràtica que permeta que els ciutadans tornen a confiar en la política.  
 
 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .#primariespspv
Una vez cerrado el plazo de presentación de avales la Comisión Nacional de Garantías Electorales informa que los candidatos a participar en la primarias abiertas del PSPV-PSOE son Toni Gaspar y Ximo Puig, que han contado con un respaldo, respectivamente, de un 15,3 % y un 20 % de los avales.

A partir de este momento, se abre plazo para la presentación de recursos contra la proclamación de los candidatos.

Posteriormente comenzará la inscripción en el censo electoral para poder participar en las primarias abiertas del PSPV para los comicios del próximo 9 de marzo.

De este censo podrán formar parte todos los afiliados y afiliadas del PSPV, integrantes de Juventudes Socialistas del País Valencià; así como los ciudadanos mayores de 16 años que así lo deseen*.

Los requisitos para participar en estos comicios son*: estar empadronado en algún municipio de la Comunitat Valenciana; ser mayor de 16 años; la firma de una declaración de principios socialistas así como el pago de 2 euros que estarán destinados únicamente a sufragar los gastos del proceso electoral.  

Todos aquellos que lo deseen, podrán inscribirse en el censo a través de la página Web del partido, así como en todas las agrupaciones socialistas de la Comunitat.

La voluntad del PSPV es que los ciudadanos participen en un proceso de primarias transparente, imparcial y con igualdad de oportunidades entre todos los candidatos.

El próximo 1 de marzo se cerrará el plazo de inscripción y será cuando se inicie oficialmente la campaña electoral que se prolongará hasta el 8 de marzo. Será una semana en la que los candidatos tendrán la oportunidad de hacer ver a los valencianos y valencianas que los socialistas queremos y podemos liderar la alternancia y el cambio de gobierno que necesita esta Comunitat, así como consolidar un proceso de regeneración democrática que permita que los ciudadanos vuelvan a confiar en la política.   

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se permiten solo aquellos comentarios que no sean ofensivos en su forma o su contenido, debiendo ser expresados en cualquier caso, con respeto a las personas e instituciones.